Os socios valoraron positivamente a labor da asociación de transmitir ás distintas administración públicas o malestar dos veciños coa mala calidade do servicio de auga da traída.
Na asemblea celebrada o domingo 26 de abril na Sala de Usos Múltiples ó lado do Parque das Pombas, deuse un repaso á actividade da asociación durante estes casi dous anos dende a súa fundación. Ó longo deste tempo a asociación recolleu o reclamo veciñal de mellorar o servizo de auga da traida da vila. Un servizo a todas luces deficiente que suministra ós veciños un auga con diversas partículas, en ocasións incluso con lodo e sempre cun forte olor a cloro, motivos estes que a fan inservible para beber e mesmo para cociñar.
A asociación transmitíu durante este tempo o malestar veciñal á Xunta de Galicia e o Concello de Ponteareas e mesmo entregóu ó Concello máis de 800 firmas de adhesión a un escrito no que se reclamaba a mellora do servizo e repartíu tamén outro escrito para enviar ó Valedor do Pobo.
Na Asemblea tamén se deu conta ós socios da evolución dos trámites para a construcción dunha Estación de Tratamento de Auga Potable (ETAP) na vila. Despóis do anuncio en outubro de 2008 por parte do Alcalde da compra dos terreos e da aprobación do proxecto da ETAP polo Pleno Municipal, proxecto ó que tivo acceso esta asociación, non se ten aínda constancia de que todo isto se vaia a materializar en breve.
En febreiro de 2009 esta asociación dirixiuse ó Concello de Ponteareas e á Xunta de Galicia facendo tres preguntas concretas:
A asociación transmitíu durante este tempo o malestar veciñal á Xunta de Galicia e o Concello de Ponteareas e mesmo entregóu ó Concello máis de 800 firmas de adhesión a un escrito no que se reclamaba a mellora do servizo e repartíu tamén outro escrito para enviar ó Valedor do Pobo.
Na Asemblea tamén se deu conta ós socios da evolución dos trámites para a construcción dunha Estación de Tratamento de Auga Potable (ETAP) na vila. Despóis do anuncio en outubro de 2008 por parte do Alcalde da compra dos terreos e da aprobación do proxecto da ETAP polo Pleno Municipal, proxecto ó que tivo acceso esta asociación, non se ten aínda constancia de que todo isto se vaia a materializar en breve.
En febreiro de 2009 esta asociación dirixiuse ó Concello de Ponteareas e á Xunta de Galicia facendo tres preguntas concretas:
- Si o Concello xa enviara toda a documentación necesaria para a licitación da obra.
- Que nos informara do estado dos trámites para a súa construcción.
- E no caso de que estiveran todos os trámites realizados, si existía xá data de inicio para a construcción da ETAP.
Dous meses despois de transmitidas estas preguntas á Xunta e ó Concello ningúen nos contestóu, polo que nos tememos que esta cuestión tan importante para Ponteareas poida cair no olvido por parte das administracións, aparte de ser un menosprezo hacia a nosa asociación e en última instancia ós veciños.
Na Asemblea os socios acordaron seguir dirixíndose as administracións reclamando a solución do problema da auga e incluso se plantexóu que no caso de que non se avanzara na construción da ETAP habería que iniciar movilizacións veciñais.
Na Asemblea os socios acordaron seguir dirixíndose as administracións reclamando a solución do problema da auga e incluso se plantexóu que no caso de que non se avanzara na construción da ETAP habería que iniciar movilizacións veciñais.
No hay comentarios:
Publicar un comentario